چیلر تراکمی

استارت در حالت فلودد کمپرسور کوپلند

استارت در حالت فلودد کمپرسور کوپلند

استارت در حالت فلودد کمپرسور کوپلند : یک کمپرسور35 اسب کوپلند مدل دیسکاس به کارگاه گروه مهندسی مهراسپند آورده شده است .علت خرابی را با هم بررسی می کنیم .داخل سرسیلندر ها و پیستون‌ ها خط های زیادی وجود دارد. روتور سیم پیچش سوخته است. سیلندرها هم آسیب دیده اند و خط افتادن.
ولوپلیت ر بررسی می کنیم . سوپاپ ساکشن شکسته و به داخل سوپاپ دیس‌شارژ رفته است . سوپاپ دیس‌شارژترکیده مقداری اینجا و باقی به همراه گاز دیسشارژ حرکت کرده است . کارتر را بررسی میکنیم .
در کارتر شاتون‌های شکسته را مشاهده می کنید . در میل لنگ یه شیار عمیقی را مشاهده می کنید میل لنگ باید تعویض شود. سیلندرها باید تراش داده شوند . سیم‌پیج سوخته است. اویل‌پمپ هم مطمئناً آسیب دیده. این مشکل به دلیل برگشت مایع به وجودآمده است . پس برگشت مایع باعث چنین آسیب‌های شدیدی در کمپرسور می شود. در این مورد یک سوم دریچه‌های هوا در ساختمان بسته شده است و باعث شده مایع به سر کمپرسور برگردد . ممکن است گردش آب داخل واپراتور کم باشد. علل مختلفی میتواند داشته باشد حتی از خود اکسپنشن ولو باشد. یا اکسپنشن ولو تنظیم نباشد تمام این موارد میتوانند باعث شوند که خرابی کمپرسور پیش بیاید.
استارت در حالت فلودد کمپرسور کوپلند

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *