چیلر تراکمی و کمپرسور

رفع مشکل شیرهای انبساط یا اکسپنشن ولو

رفع مشکل شیرهای انبساط یا اکسپنشن ولو

شیرهای انبساط ترموستاتیک

شیرهای انبساط ترموستاتیک جزو پر کاربردترین نوع از انواع شیرهای انبساط یا اکسپنشن ولو می باشند. در قسمت مقالات سیستم های تراکمی روش تنظیم شیر انبساط ترموستاتیک تشریح شده و بایستی ساختار این نوع شیرها و روش کار آنها را بشناسید که در مباحث قبلی بصورت مفصل توضیح داده شده است.

در این فیلم قصد داریم درباره رفع ایراد شیرهای اکسپنشن ولو صحبت کنیم. ابزاری که برای این کار نیاز داریم گیج مانیفیلد و یک یک دماسنج چند منظوره است. همچنین بهتر است در صورت امکان از یک سوپرهیت و سابکول متر استفاده کنید.
توجه: برای درک بهتر سیستم نیاز به دانستن فشار و دمای سیستم داریم. بنابراین باید از ابزار مناسب این کار استفاده کنیم. به خاطر داشته باشید که قبل از بستن گیج سیستم را بررسی کنید. برای تست یک شیر انبساط بایستی گیج را پس از پنج دقیقه از راه اندازی سیستم و پایدار شدن شرایط آن نصب کنید. برای بستن شیر انبساط باید ابتدا فیلتر درایر را چک کنید.

حباب اکسپنشن را پیدا کنید. بایستی حباب را از خط ساکشن جدا کنید. توجه داشته باشید که باید حباب را دوباره همانند حالت اول متصل کنید. حباب را در دستتان بگیرید. و تغییرات گیج را مشاهده کنید. فشار گیج قرمز با ورود مبرد بیشتر به اواپراتور پایین خواهد آمد. اگر گیج تغییر زیادی نکند اکسپنشن مشکل دارد.
برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید. و یا برای مشاوره بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *