چیلر تراکمی

چرا دانفوس را برای co2 انتخاب کنیم؟

چرا دانفوس را برای co2 انتخاب کنیم؟

دانفوس یکی از پیشتازان تکنولوژی ­های co(دی­ اکسید کربن) برای هر دو سیستم­ های بالا و پائین نقطه بحرانی بوده و همچنین برای بیش از ده سال، تجربه­ ای با ارزش هزاران نصب در 6 قاره داشته است­.

گروه مهندسی مهراسپند­، طیف وسیعی از کنترلر­های co2 را ارئه می­ دهد­.

 آیا می­ خواهید در مورد co2 بیشتر یاد بگیرید؟

شرکت مهراسپند­ مجموعه ای از دوره­ های آموزشی برای سیستم­ های co2 برای سردخانه­ ها برگزار می­ کند که می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت گروه مهندسی مهراسپند مراجعه کنید­.

در مورد گاز­ها (مبردها)ی آینده کنجکاو هستید؟

در وب سایت ما اطلاعات کاملی در مورد مبرد­ها­، راندمان انرژی­، پایداری و آینده گاز­ها را مشاهده می ­کنید­.

www.mehrspand.ir

مهر اسپند طیف وسیعی از محصولات co2 را ارئه می ­دهد که می­ توانید اطلاعات تکمیلی و آموزش نصب را با ما آموزش ببینید­. اگر به محصولی نیاز دارید که در این کاتالوگ وجود ندارد­، لطفاً با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید­.

برای اطلاعات بیشتر محصولات لطفاً به سایت مراجعه کنید­.

سیستم co2 بالا و پائین نقطه بحرانی

سیستم ­های بوستر بالا و پائین نقطه بحرانی co2  دارای راندمان گرمایی قابل ادعا بوده و یکی از بهترین سیستم­ ها برای آب و هوای سرد تا معتدل هستند­. انرژی مصرفی مشابه، بهتر از گاز R-404A است و طراحی نسبتاً ساده ای دارد­. یک سیستم بوستر بالا و پائین نقطه بحرانی co2 به سه قسمت فشاری تقسیم می­ شود:

قسمت فشار بالا­، قسمت فشار متوسط و قسمت فشار پائین­.

کنترل­ ها برای یک سیستم بالا و پائین نقطه بحرانی به چهار گروه تقسیم می شوند: کنترل­ های خنک کننده گاز­، کنترل­ های ریسیور­، کنترل های تزریق و کنترل­ های ظرفیت کمپرسور. 

 کنترل­­های دانفوس سرد­خانه co2 دی­اکسید­کربن

کنترل­­ های دانفوس سرد­خانه co2 دی ­اکسید­کربن

سیستم کَسکیت (cascade) مواد غذایی HC/HFC_CO2

سیستم­ های cascade دارای راندمان بالا در آب و هوای گرم هستند و استفاده از مقدار کمی مبرد­، تغییر دمای بالایی در مبدل حرارتی بوجود می­ آورد و می­ توان HC ،HFC و آمونیاک در قسمت بالای تبرید به کار برد­. کنترل­ های سیستم آبشاری (کَسکیت) به چهار گروه تقسیم می­ شوند: کنترل ظرفیت کندانسور­، کنترل ظرفیت کمپرسور­، کنترل تزریق کَسکیت­، کنترل جریان co2 در اواپراتور دما متوسط (MT) و کنترل تزریق اواپراتور دما پائین (LT)

شیر­های توپی فشار بالای مدل GBC

شیر توپی لوله­ کشی چیلر تراکمی و سردخانه

شیر توپی لوله­ کشی چیلر تراکمی و سردخانه

شیر­های توپی GBCH برای کاربرد­های فشار بالای CO2 تست شده­ اند­. این شیر­های دستی (shut-off) برای قطع جریان در هر دو جهت مناسب هستند و برای خطوط مایع­، ساکشن و گاز داغ استفاده می­ شوند­. طراحی شامل ساختاری است که قابلیت خوبی در سیکل ­های CO(دی­ اکسید­کربن) دارد­.

فیلتر درایر­های مدل DCR،

و کور­ها­، مدل DM

فیلتر­های درایر (فیلتر­های خشک کن) با کور­های تعویض شونده در خط مایع یا خطوط ساکشن در سرد­خانه ­ها و چیلر­های تراکمی استفاده می ­شوند­. طراحی پوسته برای مبردهای فشار بالا است­. کور­های DM­، صد در صد از جنس ملکولارسیو (molecular sieve) هستند­. این فیلتر­ها حجم بالایی از رطوبت را جذب کرده و از سیکل در برابر ناخالصی­ ها محافظت می­ کنند­.

 مشخصات فیلتر درایر­ها دانفوسDCR

مشخصات فیلتر درایر­های دانفوس DCR

فیلتر درایر­های دانفوس DCR و واشر­ها

پرشر سوئیچ ­ها­، مدل KP

پرشرسوئیچ­ های مدل KP از سیستم در برابر فشار پائین یا فشار بالای دیسچارج محافظت می­ کنند و معمولاً برای قطع یا وصل کمپرسور و فن کندانسور استفاده می­ شوند­. طراحی این پرشر­ها به گونه ­ای است که در برابر لرزش و شوک­، مقاومت می­ کنند و دارای قابلیت اطمینان الکتریکال و مکانیکال بالایی هستند­.

 پرشر سوئیچ (های ولو) دانفوس مدل KP

پرشر سوئیچ (های ولو) دانفوس مدل KP

شیر­های یکطرفه مدل NRV

شیر­های یکطرفه NRV را می­ توان در خطوط مایع­، ساکشن و گاز داغ دیسچارج در چیلر­های تراکمی و سردخانه­ ها استفاده کرد­. پیستون مورد استفاده در این شیر­ها برای زمانی که جریان پالسی (درخط دیسچارج) است­، مناسب می­ باشد­. شیر­های یکطرفه NRV 10s H به ویژه برای فشار بالای گاز COطراحی شده­ اند­.

 مشخصات شیر­های یکطرفه دانفوس NRV

مشخصات شیر­های یکطرفه دانفوس NRV